Hier vindt u praktische informatie over uw contract of als u wilt weten wat de mogelijkheden zijn aan het einde van uw contract. Staat het antwoord op uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Telefoon | (070) 41 47 560 |
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 19:00 uur | |
Zaterdag en zondag: gesloten | |
csc@alphera.n |
Uw financieringsovereenkomst bij ALPHERA Financial Services eindigt binnenkort. Nadat u alle verplichtingen heeft voldaan bent u eigenaar van uw auto. Een mooi moment om te beslissen wat u wilt gaan doen. U kunt ervoor kiezen om door te rijden in uw huidige auto, maar u kunt hem natuurlijk ook inruilen voor een nieuwe auto.
Kiest u voor een nieuwe auto?
Wij maken graag een offerte op maat voor u. Daarbij houden we rekening met de inruilwaarde van uw huidige auto. Neem gerust contact met de medewerkers van onze klantenservice voor meer informatie:
T (070) 41 47 560
E csc@alphera.nl
Wilt u een particuliere financiering afsluiten?
Neem dan bij het tekenen van de overeenkomst de volgende documenten mee:
• Kopie salarisstrook (niet ouder dan 3 maanden)
• Indien u zelfstandig ondernemer bent een kopie aangifte inkomsten belasting
• Kopie rijbewijs
• Kopie bankafschrift waar uw salarisbetaling uit blijkt
• Kopie bankafschrift waar uw netto huur of hypotheeklasten uit blijken
• Kopie bankpas
Wilt u een zakelijke financiering afsluiten?
Dan hebben wij de volgende gegevens nodig:
• Kopie uitreksel Kamer van Koophandel
• Kopie bankpas
• Kopie rijbewijs
Uw autobedrijf stuurt de documenten samen met de ondertekende overeenkomst naar ons op. Wij maken daarna uw financiering in orde.
Als u uw contract heeft getekend, stuurt het autobedrijf dit naar ons terug met een aantal bijlagen. Nadat wij het contract hebben ontvangen, maken wij het geld voor uw auto over naar het autobedrijf. Zodra het geld daar binnen is, maakt het autobedrijf een afspraak met u voor de aflevering.
Het is mogelijk uw financieringsovereenkomst voor uw contractuele afgesproken einddatum te beëindigen. In sommige gevallen zijn hier wel kosten aan verbonden.
Blijft u bij ons?
Als u een nieuwe overeenkomst bij ALPHERA Financial Services afsluit, betaalt u geen verbrekingsvergoeding. Neem gerust contact op met onze klantenservice als u hier meer over wilt weten:
T (070) 41 47 560
E csc@alphera.nl
Het rentetarief waarmee wij rekenen kan iedere dag wijzigen. Zodra u echter een offerte heeft aangevraagd, is het rentetarief 30 kalenderdagen geldig.
Wij begrijpen dat u van gedachten kan veranderen. Indien u uw financiering wilt opzeggen, dan lost u eigenlijk uw financiering voortijdig af. Voortijdig aflossen is altijd per direct mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via telefoonnummer (070) 41 47 560. Uw overeenkomst kan direct worden stopgezet. U ontvangt dan van ons het openstaand saldo, welke u binnen 5-7 werkdagen dient te betalen. Na de betaling van het openstaand saldo, ontvangt u van ons het overschrijvingsbewijs (ook wel de tenaamstellingcode).
U kunt altijd voortijdig aflossen. Wanneer u voor Autoplan (privé) of Executive Plan (zakelijk) kiest, dan kunt u altijd boetevrij aflossen. Als u gebruik maakt van Private Finance (privé) of Financial Lease (zakelijk), zijn er kosten verbonden aan het vroegtijdig aflossen.
Een financiering voor natuurlijke personen melden wij bij het Bureau Krediet Registratie (BKR). Ook melden wij het bij het BKR als u een achterstand van twee of meer vervallen termijnen heeft of wanneer er andere onregelmatigheden zijn.
Een nieuwe auto financieren
Wilt u een nieuwe auto financieren? Dan maken wij graag een offerte op maat voor u. Daarbij houden we rekening met de inruilwaarde van uw huidige auto. Neem gerust contact met ons op via onderstaande gegevens:
T (070) 41 47 560
E csc@alphera.nl
Uw slotsom doorfinancieren
Wilt u liever uw slotsom doorfinancieren of deze juist in één keer inlossen? Ook dan neemt u contact met ons op via onderstaande gegevens:
T (070) 41 47 560
E csc@alphera.nl
Uw slotsom voldoen
Indien u niets doet, dan wordt de slottermijn op de einddatum van uw contract aan u gefactureerd. Twee weken later wordt dit bedrag dan automatisch geïncasseerd van uw rekening.
Ja, u kunt uw slotsom doorfinancieren. Heeft u hier interesse in? Dan kunt u voor het einde van uw overeenkomst een voorstel bij ons aanvragen om uw slottermijn door te financieren. Besluit u om de slotsomdoor te financieren, dan hebben wij onderstaande gegevens van u nodig:
Zakelijk overeenkomst
• Gewaarmerkt uittreksel KvK (niet ouder dan 6 maanden en niet digitaal gewaarmerkt)
• Kopie geldig rijbewijs van de tekeningsbevoegde
• Kopie geldig rijbewijs, naam, adres en woonplaats van de berijder
• Kopie bankpas ten behoeve van de automatische incasso
• Gewenste overnamedatum (deze datum dient te allen tijden minimaal zes weken in de toekomst te liggen)
Privé overeenkomst
• Kopie rijbewijs van berijder en kopie legitimatiebewijs van elke overige aanvrager
• Kopie bankpas van de bankrekening waarvan incasso zal plaatsvinden
• Kopie salarisstrook of een kopie IB aangifte van het laatste boekjaar
• Kopie bankafschrift waarop de salaris
Indien u niets doet, dan wordt de slottermijn op de einddatum van uw contract aan u gefactureerd. Twee weken later wordt dit bedrag dan automatisch geïncasseerd van uw rekening.