ALPHERA.nl maakt gebruik van cookies.

Om u een goed werkende en geoptimaliseerde website te bieden maakt ALPHERA gebruik van onder meer functionele en analytische cookies. Daarnaast plaatsen derden ook cookies om u bijvoorbeeld gepersonaliseerde advertenties te tonen. Voor diverse cookies is uw toestemming benodigd. Klik hiernaast om onze cookie-instellingen te accepteren en te genieten van een volledig werkende website. Uw cookie-instellingen kunt u op elk gewenst moment weer aanpassen.
Instellingen aanpassen
afm
teaser teaser teaser

Contact

Heeft u vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Neem contact op
teaser teaser teaser

Online zelf regelen

Uw adres wijzigen of uw openstaand saldo opvragen? U regelt het online.

Direct regelen
teaser teaser teaser

Vraag en antwoord

Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Lees meer
teaser teaser teaser

Contact

Heeft u vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Neem contact op
teaser teaser teaser

Online zelf regelen

Uw adres wijzigen of uw openstaand saldo opvragen? U regelt het online.

Direct regelen
< Terug naar overzicht

Betalingen

Alles over onze betalingsdienst. 

Rekeningen kunnen veilig en simpel worden betaald met AcceptEmail. U vindt hier praktische informatie over deze betalingsdienst. Staat het antwoord op uw vraag hier niet tussen? Meer informatie is te vinden op www.acceptemail.com/nl of neem contact op met onze klantenservice. 

 

Telefoon (070) 41 47 560
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
E-mail csc@alphera.nl
Op welke manier vinden de betalingen van de (maandelijkse) verplichtingen plaats?

U voldoet de (maandelijkse) verplichtingen met een automatische incasso.

Ontvang ik maandelijks een rekeningoverzicht?

Heeft u een financieringsovereenkomst afgesloten voor ALPHERA Autoplan of ALPHERA Executive Plan? Dan ontvangt u maandelijks een rekeningoverzicht. Indien u een ALPHERA Financial Lease overeenkomst heeft afgesloten, dan ontvangt u maandelijks een factuur.

Wat is AcceptEmail?

Als u een mail van AcceptMail heeft gekregen, betekent dit dat u één of meer maandbedragen niet op tijd heeft betaald. Met deze nieuwe manier van betalen, bieden wij u de mogelijkheid om alsnog het bedrag te betalen. Digitaal, veilig en snel.

 

AcceptMail is te vergelijken met een elektronische acceptgiro die gebruikmaakt van iDeal. Door op de AcceptEmail-link in de mail te klikken, komt u in een betrouwbare en herkenbare iDeal omgeving. Via iDeal betaalt u het bedrag met internetbankieren van uw eigen bank. U hoeft niet bang te zijn dat u fouten maakt bij de betaling; de gegevens uit de AcceptMail worden automatisch overgenomen bij de betaling.

Hoe kan ik me registreren bij AcceptEmail?

U kunt zich als ontvanger registreren via deze website door op de onderstaande button te klikken of via de pagina die verschijnt nadat u een betaling heeft afgerond.

 

Registreren voor AcceptEmail

 

De AcceptEmail is niet terecht en/of het bedrag is niet juist.

Als u vragen heeft over het te betalen bedrag of de reden van de factuur via AcceptEmail, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via (070) 41 47 540. Ook kunt u de AcceptEmail beantwoorden. Wij helpen u zo snel mogelijk.

Kan ik een AcceptEmail doorsturen?

Ja, dat is mogelijk. Via de optie “stuur door” (of “forward”) in uw e-mailprogramma stuurt u een AcceptEmail door naar een nieuwe ontvanger. Deze kan ook de betaling doen. Het is niet mogelijk dat één AcceptEmail twee keer wordt betaald; daar is de mail tegen beveiligd. Als één van de twee ontvangers (de eerste ontvanger of diegene naar wie de e-mail is doorgestuurd) heeft betaald, toont de AcceptEmail bij beide ontvangers de status ‘betaald’.

Hoe herken ik een echte AcceptEmail?
  • ALPHERA Financial Services staat vermeld als afzender.
  • De AcceptEmail die wij versturen, bevat informatie die alleen bekend is bij ALPHERA Financial Services en bij u als klant. Bijvoorbeeld uw debiteurennummer.
  • AcceptEmail is geen directe link naar iDeal; u komt eerst op de landingspagina van AcceptEmail en pas daarna op de pagina van uw bank waar u veilig kunt betalen via iDeal.
  • De landingspagina is altijd: https://transaction.acceptemail.com (controleer de `s` in `https`). De stap vanuit de e-mail naar de landingspagina is beveiligd met SSL.
  • Op de landingspagina ziet u "AcceptEmail BV" in de URL staan. Als u dubbelklikt op de naam, ziet u het security certificate.
  • Op deze landingspagina ziet u hetzelfde strookje als in uw ontvangen AcceptEmail.
  • Tijdens de betaling ziet u altijd hoeveel u aan Alphera Financial Services betaalt. U hoeft zelf geen bedrag in te vullen. De betaling loopt via de bank en rekening die u heeft gekozen.
Ik heb me niet opgegeven voor AcceptEmails. Mag ALPHERA Financial Services die dan zomaar sturen?

Ja, dat mag. U bent klant van ALPHERA Financial Services. Dit geeft ons het wettelijke recht om u deze ‘service e-mail’ te versturen.

Ik heb zojuist betaald, maar de AcceptEmail in mijn e-mail geeft dat nog niet aan. Hoe kan dat?

Na een betaling verandert de status in de bovenbalk van een AcceptEmail van ‘Te betalen’ (blauwe kleur) in ‘Betaald’ (groene kleur). Om de nieuwe status te kunnen zien, moet u de e-mail eerst sluiten en daarna opnieuw openen. Dan ziet u altijd de actuele status.

Ik zie de AcceptEmail niet of slechts gedeeltelijk. Wat moet ik doen om deze wel te kunnen zien?

Het kan zijn dat u de AcceptEmail of de afbeeldingen in de e-mail niet volledig kunt zien. U kunt met uw rechtermuisknop op een niet correct getoonde afbeelding klikken en staat dan toe dat de afbeeldingen getoond mogen worden.

Is AcceptEmail veilig?

Ja. AcceptEmail maakt voor de betaling gebruik van internetbankieren van uw eigen bank. Het is daardoor volkomen veilig. De betaling loopt ook via uw eigen betaalrekening. Er worden géén betaalgegevens in de e-mail meegezonden. De betaling wordt altijd gestart vanaf de SSL beveiligde transactiepagina van AcceptEmail. Tijdens de betaling ziet u altijd hoeveel u aan ALPHERA Financial Services betaalt.

Kan ik ook op een andere manier betalen?

U kunt het bedrag ook overmaken naar het rekeningnummer van ALPHERA Financial Services. Het rekeningnummer staat in de AcceptEmail die u heeft ontvangen. Vergeet dan niet om het betaalkenmerk bij uw betaling te vermelden.

Waarom zou ik me registreren voor AcceptEmail?

Registratie bij AcceptEmail is niet noodzakelijk om een betaling te doen via AcceptEmail, maar heeft wél als voordeel dat u altijd een overzicht kunt opvragen van alle AcceptEmails die aan u zijn verstuurd. U kunt dat overzicht gemakkelijk online inzien. U hoeft geen betaalbevestigingen of ander papierwerk te bewaren.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De gegevens worden bewaard volgens de regels van privacybescherming. AcceptEmail gebruikt de gegevens alleen voor de dienst van AcceptEmail zelf en voor informatie over het (statistische) gebruik ervan.

Wat heb ik nodig om een AcceptEmail te kunnen betalen?

Om een AcceptEmail te kunnen betalen moet u de beschikking hebben over een computer met internetverbinding en een betaalrekening waarmee u kunt internetbankieren. In Nederland kan bijvoorbeeld worden betaald met iDEAL vanuit ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, RBS.

Wat kost AcceptEmail?

AcceptEmail is gratis voor de ontvangers van AcceptEmails.

Uw feedback
 

Uw feedback

Uw algemene waardering over ALPHERA.nl

Kies hieronder een onderwerp.

ALPHERA wil graag weten wat u van onze website vindt. Is u iets opgevallen op de website, of wilt u reageren dan kunt u dat via dit formulier doen. Bij voorbaat dank.

Iets werkt niet
Vormgeving website
Gebruik website
Inhoud website
Compliment

Heeft u een vraag dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand mailadres. Of bel van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 uur en 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.