ALPHERA.nl maakt gebruik van cookies.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn maken de websites van ALPHERA gebruik van cookies. ALPHERA onderscheidt functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, het tonen van video's, het personaliseren van advertenties en het integreren van social media. ALPHERA slaat geen persoonlijke gegevens op.
teaser teaser teaser

Contact

Heeft u vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Neem contact op
teaser teaser teaser

Online zelf regelen

Uw adres wijzigen of uw openstaand saldo opvragen? U regelt het online.

Direct regelen
teaser teaser teaser

Vraag en antwoord

Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Lees meer
teaser teaser teaser

Contact

Heeft u vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Neem contact op
teaser teaser teaser

Online zelf regelen

Uw adres wijzigen of uw openstaand saldo opvragen? U regelt het online.

Direct regelen

Klachtenprocedure.

De tevredenheid van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel, de medewerkers van ALPHERA Financial Services zullen er alles aan doen om uw financiering volledig zorgeloos te laten verlopen. Mocht het desondanks voorkomen dat u een klacht heeft over ALPHERA Financial Services of een van onze verbonden bemiddelaars, dan verzoeken wij u deze schriftelijk per post of email in te dienen bij ALPHERA Financial Services.

Wat verstaan wij als ALPHERA Financial Services onder een klacht?
Een klacht wordt gezien als een kenbaar gemaakte uiting van ongenoegen over een geleverde dienst of behandeling die u tijdens het contact met ALPHERA Financial Services of een van onze verbonden bemiddelaars heeft ervaren. Voorbeelden van klachten zijn: onjuiste informatie verstrekken, lange afhandeltijd van een verzoek om informatie. Dit alles vanuit de uw ervaring.

Hoe dient u een klacht bij ons in?

Schrijf onze klantenservice:

ALPHERA Financial Services
Afdeling Customer Service Center
Postbus 477
2400 AL ALPHEN A/D RIJN

Email: csc@alphera.nl

Wij sturen u een ontvangstbevestiging wanneer we uw klacht hebben ontvangen. Wij proberen uw klacht binnen 2 werkdagen op te lossen. Als dit niet mogelijk blijkt, dan sturen we u een schriftelijke reactie waarin wij aangeven binnen welke termijn ALPHERA Financial Services de klacht zal proberen op te lossen. Ons streven is om uw klacht binnen vier weken op te lossen.

Heeft u een privé financiering bij ons en is de klacht niet naar tevredenheid opgelost dan kunt u de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (het “KiFid”), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Hiervoor moet u wel eerst onze interne klachtenprocedure hebben doorlopen. Meer informatie vindt u op www.kifid.nl.

Uw feedback
 

Uw feedback

Uw algemene waardering over ALPHERA.nl

Kies hieronder een onderwerp.

ALPHERA wil graag weten wat u van onze website vindt. Is u iets opgevallen op de website, of wilt u reageren dan kunt u dat via dit formulier doen. Bij voorbaat dank.

Iets werkt niet
Vormgeving website
Gebruik website
Inhoud website
Compliment

Heeft u een vraag dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand mailadres. Of bel van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 uur en 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.